MAG IK EEN PRODUCT RUILEN OF RETOURNEREN?
Niet tevreden met je aankoop? Artikelen die aangekocht werden in onze winkels of via webshop kunnen binnen de 14 dagen na ontvangst (webshop) of aankoop (winkel) ruilen of retourneren worden. De artikelen moeten aan volgende voorwaarden voldoen:
- Het artikel mag niet beschadigd zijn;
- Het artikel mag niet gebruikt of gewassen zijn.
- Het artikel moet teruggebracht worden met intact prijslabel en het aankoopbewijs indien je het in de winkel kocht. Spulletjes die via de webshop aangekocht zijn moeten eveneens voorzien zijn van het prijslabel.
Onderstaande artikelen kunnen nooit geruild of geretourneerd worden:
- Soldenartikelen kunnen geruild binnen de 3 dagen of geretourneerd worden. Het aankoopbedrag geven we terug in de vorm van een tegoedbon.
- Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.
De verzendkosten worden enkel terugbetaald wanneer een onjuist artikel is ontvangen of indien één of meerdere artikels defect waren. In alle andere gevallen betaal je de retourkosten zelf.
HOE KAN IK EEN PRODUCT RETOURNEREN?
Kocht je een artikel bij ons in de winkel? Dan kun je het kosteloos inleveren aan de kassa en vragen om te ruilen of terug te betalen.
Kocht je het artikel op onze webshop, dan heb je twee mogelijkheden:
- Je kunt je artikel binnenbrengen bij ons in de winkel. Daar kun je het product kosteloos inleveren aan de kassa en vragen om het te ruilen of terug te betalen.
- Je kunt het pakket ook steeds naar ons opsturen per post, die kosten betaal je wel zelf. Het bedrag van de aankoop zal dan elektronisch worden terugbetaald.
- Kondig jouw retour aan door een mailtje te sturen te sturen naar onderstaand e-mailadres:
- webshop@hebbedingkleding.be
- Opsturen kan naar onderstaand adres:
Hebbeding
Dreef 29
9930 Lievegem
België
HOE KAN IK EEN PRODUCT OMRUILEN?
Producten omruilen kan enkel in onze winkel. Dit is uiteraard steeds gratis.
HOE WEET IK OF MIJN RETOURZENDING GOED IS AANGEKOMEN?
Je krijgt steeds een ontvangstbevestiging indien we je retourzending ontvangen hebben.
Het kan zijn dat de ontvangstbevestiging wordt tegengehouden door de spamfilter van je mailbox. Wij raden je aan om je spamfilterinstellingen te controleren en ze indien nodig aan te passen. Mocht je toch verdere problemen ondervinden, dan kan je ons een mailtje sturen op webshop@hebbedingkleding.be
IK HEB MIJN BESTELLING GERETOURNEERD. WANNEER WORD IK TERUGBETAALD?
De terugbetaling wordt samen met de verwerking van de retour uitgevoerd.
WORDEN MIJN RETOURKOSTEN VERGOED?
De retourkosten zijn de kosten die je betaalt wanneer je een pakket terugzendt.
De retourkosten en verzendkosten (volgens standaard posttarief) worden enkel terugbetaald indien je een foutief of een beschadigd product hebt ontvangen. In alle andere gevallen betaal je de retourkosten zelf.