Klantenservice

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Voor bestellingen van minder dan € 99 komen er nog € 6 verzendingskosten bij. Voor bestellingen van meer dan € 99 leveren we gratis naar België. Voor Nederland, Frankrijk en Duitsland bedragen de verzendingskosten € 10. Voor andere Europese landen komen de verzendingskosten op € 25 (behalve Griekenland, Finland, Portugal en Spanje: € 30).

Zijn de kleuren van de producten op je scherm dezelfde als de echte kleuren?

We trachten de kleuren op het scherm zo goed mogelijk weer te geven. Maar elk beeldscherm heeft andere instellingen waardoor er soms verschil kan zitten tussen de kleur op het beeldscherm en het product zelf.

Wat kan ik doen het artikel beschadigd is toegekomen?

Vooraleer wij een bestelling verzenden kijken wij alles goed na. Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Elk besteld artikel kan binnen veertien kalenderdagen worden teruggebracht of omgeruild voor een ander artikel in onze winkel. Het artikel dient in de winkel te worden afgegeven in de originele verpakking samen met het retourformulier. De klant wordt  naar keuze terugbetaald of ontvangt een tegoedbon.

De klant kan ook het artikel binnen de veertien kalenderdagen per post terugzenden. Het artikel dient dan te worden verpakt in de originele verzenddoos en samen met het retourformulier te worden verzonden aan volgend retouradres: Hebbeding, Dreef 29, 9930 Zomergem.

Het modelformulier voor herroeping kan hier worden gedownload.

In ieder geval wordt retour enkel aanvaard indien het artikel onbevuild, onbeschadigd, ongedragen, ongewassen en geurloos is en zich in de originele verpakking bevindt. Schoenen mogen enkel binnen en op een zuivere ondergrond worden aangepast. Artikelen gekocht in solden, bij koopjes of op bestelling kunnen enkel geretourneerd worden in ruil voor een tegoedbon van dezelfde waarde.

Aan retour zijn naast eventuele verzendingskosten geen kosten noch enige vergoeding verbonden.

Je hebt dus twee mogelijkheden om je aankoop te retourneren:

  • Je brengt het artikel naar de winkel te Zomergem.
  • Je verpakt het artikel in de originele verzenddoos en je voegt het retourformulier eraan toe. Vergeet niet om op dit formulier aan te duiden welk artikel je wenst terug te zenden. De verzendingskosten zijn bij retourneren steeds voor de klant.

 

Hoe kan ik online betalen?

Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je pakket pas leveren als we de betaling ontvangen hebben.

Betaling met debetkaart: Bancontact of Maestro

Bij een betaling met een debetkaart ontvangen wij vrijwel onmiddellijk de betaling. Jouw pakketje kan zo sneller klaargemaakt worden voor verzending, mits de beschikbare voorraad.

Betaling met kredietkaart: Visa, MasterCard of American Express

Bij een betaling met een kredietkaart ontvangen wij vrijwel onmiddellijk de betaling. Jouw pakketje kan zo sneller klaargemaakt worden voor verzending, mits de beschikbare voorraad. Bij deze betaalmethode wordt ook de verificatiecode van de kaart gevraagd. De verificatiecode bij een kredietkaart is niet verplicht om in te vullen bij je betaling met Visa of MasterCard, bij American Express wel. Deze controle gaat enkel na of uw kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon.

Betaling met PayPal

Om deze betaalmethode te gebruiken heb je een PayPal account nodig. Daarna kan je met je e-mailadres en wachtwoord de betaling snel en gemakkelijk uitvoeren, zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.

Betaling met overschrijving

Bij een betaling met een bankoverschrijving ontvangen wij de betaling niet onmiddellijk en duurt de levertermijn bijgevolg langer.

Is mijn betaling veilig?

Dankzij onze betaalpartner beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem waardoor je er zeker van bent dat de betaling veilig verloopt. Van zodra je de stappen van het bestelproces doorlopen hebt en je klikt op “Bestelling plaatsen”, word je doorverwezen naar een beveiligde https pagina van onze betaalpartner. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

Kan ik mijn bestelling in de webshop annuleren?

Jouw bestelling is pas geregistreerd als je alle 4 de stappen van het bestelproces doorlopen hebt en een orderbevestiging ontvangen hebt via e-mail. Wens je ze nadien toch te annuleren, dan kan je dat niet zelf. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze winkel zodat wij jouw bestelling kunnen annuleren.

Ik ben een nieuwe klant, hoe kan ik een account aanmaken?

Om een bestelling te plaatsen dien je een account te hebben. Ben je een nieuwe klant, dan kan je bovenaan de homepage in de grijze blak “Mijn account” aanklikken. Op de volgende pagina kan je een account registreren door je als nieuwe klant aan te melden.

Zit je reeds in het bestelproces, klik dan gewoon op de knop “Ga verder” om je persoonlijke gegevens in te vullen.

Om je bestelling correct te kunnen verwerken, dienen wij over een aantal persoonlijke gegevens te beschikken. Je e-mailadres hebben we nodig om je op de hoogte kunnen houden van je bestelling. Jouw telefoonnummer gebruiken we enkel indien er toch een probleem zou zijn met jouw bestelling. Deze gegevens zullen dus alleen gebruikt worden voor handelingen met betrekking tot jouw bestelling en niet voor andere doeleinden. Ze zullen ook niet doorgegeven worden aan derden. Bovendien dien je ze slechts éénmalig in te vullen. Wil je later nog een keer bestellen, dan volstaat het om jouw e-mailadres en paswoord in te geven.