Klantenservice

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Voor bestellingen van minder dan € 75 komen er nog € 6 verzendingskosten bij. Voor bestellingen van meer dan € 75 leveren we gratis naar België en Nederland. Voor levering naar andere landen: zie verzendingskosten bij afrekenen.

Je kan ook kiezen voor de optie: ‘Betaling bij afhaling’. Dan kan je de gekozen artikelen komen ophalen bij ons in de winkel of komen passen.
Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Producten moeten afgehaald/gepast worden binnen de 7 dagen.
Je bent niet verplicht de gereserveerde producten aan te kopen.

Zijn de kleuren van de producten op je scherm dezelfde als de echte kleuren?

We trachten de kleuren op het scherm zo goed mogelijk weer te geven. Maar elk beeldscherm heeft andere instellingen waardoor er soms verschil kan zitten tussen de kleur op het beeldscherm en het product zelf. Voor vragen over het product mag je altijd contact opnemen, wij helpen je graag verder via:

webshop@hebbedingkleding.be of op 09/372/5566

Wat kan ik doen het artikel beschadigd is toegekomen?

Vooraleer wij een bestelling verzenden kijken wij alles goed na. Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

MAG IK EEN PRODUCT RUILEN OF RETOURNEREN?

Niet tevreden met  je aankoop? Artikelen die aangekocht werden in onze winkels of via webshop kunnen binnen de 14 dagen na ontvangst (webshop) of aankoop (winkel) ruilen of retourneren worden. De artikelen moeten aan volgende voorwaarden voldoen:

  • Het artikel mag niet beschadigd zijn;
  • Het artikel mag niet gebruikt of gewassen zijn.
  • Het artikel moet teruggebracht worden met intact prijslabel en het aankoopbewijs indien je het in de winkel kocht. Spulletjes die via de webshop aangekocht zijn moeten eveneens voorzien zijn van het prijslabel.

Onderstaande artikelen kunnen nooit geruild of geretourneerd worden:

  • Soldenartikelen kunnen geruild binnen de 3 dagen of geretourneerd worden. Het aankoopbedrag geven we terug in de vorm van een tegoedbon.
  • Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.

De verzendkosten worden enkel terugbetaald wanneer een onjuist artikel is ontvangen of indien één of meerdere artikels defect waren. In alle andere gevallen betaal je de retourkosten zelf.

HOE KAN IK EEN PRODUCT RETOURNEREN?

Kocht je een artikel bij ons in de winkel? Dan kun je het kosteloos inleveren aan de kassa en vragen om te ruilen of terug te betalen.

Kocht je het artikel op onze webshop, dan heb je twee mogelijkheden:

  • Je kunt je artikel binnenbrengen bij ons in de winkel. Daar kun je het product kosteloos inleveren aan de kassa en vragen om het te ruilen of terug te betalen.
  • Je kunt het pakket ook steeds naar ons opsturen per post, die kosten betaal je wel zelf. Het bedrag van de aankoop zal dan elektronisch worden terugbetaald.
  • Kondig jouw retour aan door een mailtje te sturen te sturen naar onderstaand e-mailadres:
  • webshop@hebbedingkleding.be
  • Opsturen kan naar onderstaand adres:

Hebbeding
Dreef 29
9930 Lievegem
België

HOE KAN IK EEN PRODUCT OMRUILEN?

Producten omruilen kan enkel in onze winkel. Dit is uiteraard steeds gratis.

HOE WEET IK OF MIJN RETOURZENDING GOED IS AANGEKOMEN?

Je krijgt steeds een ontvangstbevestiging indien we je retourzending ontvangen hebben.
Het kan zijn dat de ontvangstbevestiging wordt tegengehouden door de spamfilter van je mailbox. Wij raden je aan om je spamfilterinstellingen te controleren en ze indien nodig aan te passen. Mocht je toch verdere problemen ondervinden, dan kan je ons een mailtje sturen op webshop@hebbedingkleding.be

IK HEB MIJN BESTELLING GERETOURNEERD. WANNEER WORD IK TERUGBETAALD?

De terugbetaling wordt samen met de verwerking van de retour uitgevoerd.

WORDEN MIJN RETOURKOSTEN VERGOED?

De retourkosten zijn de kosten die je betaalt wanneer je een pakket terugzendt.
De retourkosten en verzendkosten (volgens standaard posttarief) worden enkel terugbetaald indien je een foutief of een beschadigd product hebt ontvangen. In alle andere gevallen betaal je de retourkosten zelf.

Hoe kan ik online betalen?

Ongeacht welke betaalmethode je kiest, we kunnen je pakket pas leveren als we de betaling ontvangen hebben.

Betaling met debetkaart: Bancontact of Maestro

Bij een betaling met een debetkaart ontvangen wij vrijwel onmiddellijk de betaling. Jouw pakketje kan zo sneller klaargemaakt worden voor verzending, mits de beschikbare voorraad.

Betaling met kredietkaart: Visa, MasterCard of American Express

Bij een betaling met een kredietkaart ontvangen wij vrijwel onmiddellijk de betaling. Jouw pakketje kan zo sneller klaargemaakt worden voor verzending, mits de beschikbare voorraad. Bij deze betaalmethode wordt ook de verificatiecode van de kaart gevraagd. De verificatiecode bij een kredietkaart is niet verplicht om in te vullen bij je betaling met Visa of MasterCard, bij American Express wel. Deze controle gaat enkel na of uw kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon.

Betaling met PayPal

Om deze betaalmethode te gebruiken heb je een PayPal account nodig. Daarna kan je met je e-mailadres en wachtwoord de betaling snel en gemakkelijk uitvoeren, zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.

Betaling met overschrijving

Bij een betaling met een bankoverschrijving ontvangen wij de betaling niet onmiddellijk en duurt de levertermijn bijgevolg langer.

Is mijn betaling veilig?

Dankzij onze betaalpartner beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem waardoor je er zeker van bent dat de betaling veilig verloopt. Van zodra je de stappen van het bestelproces doorlopen hebt en je klikt op “Bestelling plaatsen”, word je doorverwezen naar een beveiligde https pagina van onze betaalpartner. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

Kan ik mijn bestelling in de webshop annuleren?

Jouw bestelling is pas geregistreerd als je alle 4 de stappen van het bestelproces doorlopen hebt en een orderbevestiging ontvangen hebt via e-mail. Wens je ze nadien toch te annuleren, dan kan je dat niet zelf. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze winkel zodat wij jouw bestelling kunnen annuleren.

Ik ben een nieuwe klant, hoe kan ik een account aanmaken?

Om een bestelling te plaatsen dien je een account te hebben. Ben je een nieuwe klant, dan kan je bovenaan de homepage in de grijze blak “Mijn account” aanklikken. Op de volgende pagina kan je een account registreren door je als nieuwe klant aan te melden.

Zit je reeds in het bestelproces, klik dan gewoon op de knop “Ga verder” om je persoonlijke gegevens in te vullen.

Om je bestelling correct te kunnen verwerken, dienen wij over een aantal persoonlijke gegevens te beschikken. Je e-mailadres hebben we nodig om je op de hoogte kunnen houden van je bestelling. Jouw telefoonnummer gebruiken we enkel indien er toch een probleem zou zijn met jouw bestelling. Deze gegevens zullen dus alleen gebruikt worden voor handelingen met betrekking tot jouw bestelling en niet voor andere doeleinden. Ze zullen ook niet doorgegeven worden aan derden. Bovendien dien je ze slechts éénmalig in te vullen. Wil je later nog een keer bestellen, dan volstaat het om jouw e-mailadres en paswoord in te geven.